Beste Pacito,
gister om 15:44u , dus gedurende de ribbetjes is het mij voorgekomen dat opdrachten (FTI) niet goed doorkomen en vertraagd (>5minuten) in mijn scherm (alexpro)zichtbaar zijn. u begrijpt dat de uitvoering ook op zich laat wachten. dit is me eerder vrijdag j.l. en de week daarvoor gebeurd; ik leg nu de link pas met het door u gemelde ribbenfenomeen...Alex meldde de eerste keer dat men 'problemen' met de terugmelding had van de beurs. Het lijkt er meer op dat er andere systemen aan het werk zijn dan normaal, waardoor de vertraging ontstaat....mogelijk worden opdrachten convenient opgelijnd en uitgevoerd, want ook de opdrachttijd (later zichtbaar) klopte niet met het werkelijke moment van ingeven, normaal had de opdracht direct al uitgevoerd moeten zijn omdat er na ingeven hogere koersen dan de limiet op het scherm verschenen. bij controle achteraf bleken die koersen er niet geweest te zijn op moment van tijdsregistratie van de order...mijn conclusie: er wordt gerommeld met de klok....gebufferd...en veel later dan normaal teruggemeld....waarmee extra ruimte ontstaat voor sturing...
groet