oppositie, squaren en golven
Beste Clown,
het sleutelwoord relevantie is nu net wat het zo lastig maakt...daar heb ik nog jaren studie voor nodig om het kaf van het koren te scheiden, zoveel info, zo weinig juistheden.
om de bewegingen van vandaag, beter eigenlijk afgelopen week, maar eens als voorbeeld te nemen, alle 'aspecten' lijken in verschillende richtingen aan de orde te komen in soms willekeurige volgorde. bijvoorbeeld de maan met haar invloed op eb- en vloed, die op hun beurt de mosselculturen beinvloeden, gister had ik me bijna vergrepen aan 2 nieuwe megamossels bijna te mooi om waar te zijn, echter heb me overgegeven aan de ontnuchterende aanwezigheid van de mossel op het dagmenu ... de bandbreedte van deze tegenmossels een slordige 170 punten maar liefst!, vanmorgen had ik het idee me toch aan de verkeerde overgegeven te hebben, vanmiddag tijdens de lunch leek alles weer anders....zou die verrekte mars/jupiter oppositie gevoerd hebben? u mag het zeggen...
cheers
@Dolfijn, mooie platen heeft u bijgevoegd. heeft u die zelf in uw applicatie of geleend, ben benieuwd welke/waar. ik kon ze niet vinden op de harmonic trading website.
bijgevoegd plaatje wordt - itt tot die van uw www link - ook een harmonische convergentie genoemd, dit voorbeeld is van 25 aug1987 d.d. de markt destijds haar`top beleefde.
edit 2...nog een keer de link gelezen, mss wordt toch hetzelfde bedoeld