Ilovepippin
Junior member
Nou weet ik dat in 1930 ook zo'n geval te zien was, maar wat is het verschil tussen toen en nu?
Nou meneer Clown.
Ik hoop dat u op buiten mag spelen van Mamalou op 26 juni.
Maar op 6 augustus moet u ook even een blik omhoog werpen.
RESPECTNou zal ik nog een kleurplaat posten.
Dit is een 4h chart van de eurusd.
Mercury lines en Saturn lines zijn ingekleurd met verschillende steun en weerstandpunten.
Die golf onderaan de kaart is de maan declination. De nul lijn is de evenaar.
Let niet op de EW lables, die zijn niet volgens Frost en Prechter.
Maar de klapper is de Gann square of nine. Dat gekleurde highlight vakje geeft precies aan waar de prijs moet zijn op het venus-uranus 180 graden aspect.
Gann gebruikte de SQ9 om precies uit te rekenen waar prijs en tijd samen kwamen. Hij wist dus van te voren waar de prijs zou zijn op bepaalde dagen.
Dat is bijna niet eerlijk toch? Dat is als de lotto spelen en van te voren weten wat de nummers zijn.
Ja, en toch gebeurt het. Lijkt wel circus....
Nou, ik weet niet in welke tijdzone jij zit maar op 21 Sept is geen Gann dag.
19 en 22 Sept zijn dagen dat de markt kan keren.
Hoi Pippin,
Even een quote uit een van mijn Gann-bronnen:
The following dates should be watched for important changes in the major trend of all individual stocks and stock market averages or indices. If any stock makes top or bottom around any of these dates, you can anticipate a reversal in trend, especially if there is a sharp decline or a sharp advance around these dates:
Feb 8th to 10th
March 21st to 23rd
May 3rd to 7th
June 20th to 24th
August 3rd to 8th
Sept 21st to 24th
Nov. 8th to 11th
Dec. 20th to 24th
These dates are based upon a permanent cycle, which
does not change. Important tops and bottoms are made in many stocks every year around these times. Watch the stocks that reach extreme high or low levels around these natural dates.
Verder is 21 sept 90 dagen na de top van 21 juni.
View attachment 91628
Trouwens, mooi plaatje heb je erbij. Welke software is dat?
Groeten!
Ben ik gelijk naar de TA shop gelopen om een nieuwe gereedsschapskist te kopen en de schellen vielen volledig van mijn ogen.
Ja ik weet het, kwantumhallen kistje, maar voorlopig hoef ik alleen maar kleine boutjes aan te draaien.