Beste Quick,
iedereen krijgt gelijk vandaag
I love it when a plan comes together
Ik zit hier met klapperende oren, knipperende ogen en een smile van oor tot oor naar te kijken!
edit: p.s. op iex verdere update gegeven mbt EW
Beste Ami,
Frost and Prechter's Elliott Wave Principle is zeker de moeite waard om te kopen en helemaal zo duur nog niet. Zeker niet gezien de hoeveelheid informatie, die je nog wel eens kan laten tollen als je te snel leest. Er zijn zelfs een bescheiden aantal zinnetjes aan time sequences gewijd. Een mooi boek om te hebben, en helemaal leuk in combinatie met Brown en wat huisvlijt zoals Clown gewoon is.
Zelf zijn mijn postings tegenwoordig even dun gezaaid. Niet in de minste plaats door eerder gedoe met Binck met RSI's (nu 'opgelost' .. hoewel niet naar tevredenheid) .. en dan blijkt nu net terug van vakantie ook nog eens dat al mijn instellingen weg zijn ; en vandaag zijn er weer totaal geen koersen beschikbaar waar gister de EOD ook al niet wou verschijnen.
Ook heb ik momenteel een tekort aan tijd wat mijn prioriteiten vooralsnog heeft weggeleid van technische analyse, los van de maffe schrijfsels van Gann die ik momenteel 's nachts aan het versieren ben met mijn markers.
Ik lees uw postings wel met plezier, omdat ik uw enthousiasme wat betreft EW deel (alsmede het relatieve gebrek aan kennis).
Vooralsnog kan ik helaas zelf dus weinig mededelen, hoewel mijn eigen lange termijn receptje gister of eergister waarschijnlijk een signaaltje omhoog zou hebben gegeven (candle breekt door mijn BB's) en mijn dynamische weerstand zal ergens tussen 460 en 480 zweven schat ik. Een receptje dat vaak redelijk samenvalt met Elliot aanwijzingen.
Ik kan het alleen momenteel niet bekijken. Zodra dat wel lukt post ik wel wat plaatjes. Ik keek al langere tijd naar de periode 2001-2003 in vergelijking met de huidige en zondigde mezelf eraan op dag- en weekbasis wat parallelen te trekken qua vorm en gedrag (overigens heb ik dat niet vergeleken op Elliot-golven)
Wat betreft uw langere termijn analyse raad ik u aan om eens wat oude columns van Dhr. G.J Nikken te lezen. U vindt ze door op iex bij -opinie- naar -columnisten- te gaan en op Nikken's naam te klikken.
'Vroeger' postte Clown daar dikwijls over zijn kunsten met Elliot. Interessant om eens door te lezen, scheen ook wat te doen zijn om ook uw veronderstelde (dacht ik) grotere III van V vanaf 2003.