Hetgeen men denkt dat er staat versus hetgeen er feitelijk staat
Pats, dat was weer een heerlijk mosselke welke de zelfverklaarde GJN leerling weer eens niet wilde zien het begint zo langzamerhand wel pijnlijk te worden. In het boekje van de bruine mevrouw werd dit type nog wel beschreven als cadeautje waarmee men zo langzamerhand zich moet afvragen of die Kniep figuur het boekje überhaupt wel heeft gelezen. Het wachten is nu op het moment dat de verdwaalden de weg omhoog voor veilig gaan verklaren zodat u weet hoe laat het is.
Op die manier werkt Technische Analyse inderdaad voor geen meter en hebben de TA plassertjes helemaal gelijk. Als ik eens terugzie dan begint het mij een beetje te veel op de actie tegen windmolens van een Spaanse ridder te gelijken en derhalve tijd om maar eens een tijdje rustig achterover te gaan leunen. Omdat ik degene was die mevrouw bruin haar boekje uit de bronvermelding van GJN viste en na het gelezen te hebben als referentie gebruikte voelde ik me enigszins verantwoordelijk voor correcte weergave maar dat eindigt hier en nu.
@Pacito
Uw tellingen welke u als EWP rondstrooit missen wat essentieels op basis waarvan u bijvoorbeeld de EWP signalen van 7 februari jl niet heeft waargenomen welke u waarschuwden dat de door u voorgestane afstorting even niet ging gebeuren. In uw huidige uitingen mis ik de scherpheid welke u enige tijd geleden nog wel etaleerde.
Veel plezier & S6.
@Flipper.
Als de 4 geplaatst zou zijn op 401,45 dan moet u de kenmerken van een 5 terugvinden vanaf dat moment en dat zijn nu precies die definities welke in het EWP zijn opgenomen onder het hoofdstukje basiskennis. Hetzelfde is natuurlijk van toepassing als u de 401,45 als derde labelt voor de vierde en dit is het moment dat u nog eens goed de desbetreffende opmerkingen in de bovenstaande bijdragen dient te lezen. Betreffende uw motivatie heb ik nog een gewetensvraag voor u; was de 425,35 een hogere bodem aan 401,45 of was de 450,49 van vanmorgen een lagere top aan de 457,13. Het gaat pas echt spelen op het moment dat we in de buurt komen van de koersdoelen van de vigerende mosselkes. U weet wel die waarvan Kniep zegt dat het volgens de bruine mevrouw niet ken, ach ik moet er over ophouden.
Het antwoord is heel erg simpel: meten is weten en gissen is missen.
Kijk kijk,
D’r schieten weer wat trend zwembandjes in den knel en we krijgen volgens de TA grafieken vast weer wat FA gegevens over ons uitgestort. Als trader heeft u natuurlijk een voorkeur in het vaak voorkomende actie/reactie spel dat zich vaak rond FA stortingen afspeelt. Dus ter voorbereiding de dichtstbijzijnde S/W combi; W rond 447 en S rond 443. Het perfecte scenario zou zijn een actie richting 443 om vervolgens met de reactie de 447 uit te nemen maar u weet net als ik dat perfectie niet altijd de werkelijkheid is dus moet u snel reageren op de actualiteit van het bord.
Ik weet het natuurlijk ook niet en doe dus ook maar wat…. lol … overigens in Yanks Land zeggen ze dat de duivel in de details zit…..