Ilovepippin
Junior member
Maar kijk, het werkt weer, als je de datum goed hebt, dan geeft volle maan meestal een verandering in trend. Dagje meer of minder maakt nie uit nie.
Dat is prima. Cowan is ongetwijfeld een oplichter, bedient zich van Amerikaanse marketing en gebruikt corrupte data. Dit is uw draadje en ik gun u het laatste woord m.b.t. dit onderwerp.Op geen enkele wijze heb ik zin in een wellis/nietes tennis spelletje,
Ik heb even bijgelezen in de oude draadjes de afgelopen dagen, maar die stijl.....die was in uw begintijd hier toch iets anders. De plaatjes waren duidelijk (doch basic), geheimtaal bestond nog niet en de antwoorden op vragen waren hulpvaardig en vriendelijk. Dus wat is gewoon? Maar een grote toename van kennis binnen enkele jaren kan natuurlijk gepaard gaan met een verandering van attitude. Met respect uiteraard....dus gewoon maar in de stijl welke mij gewoon is.
Ik heb bij diverse activiteiten in het verleden docenten gehad en zal vele fouten gemaakt hebben. Daar werd ik natuurlijk regelmatig op gewezen. Als ´leerling´hoopte ik dan dat de docent mij niet alleen vertelde dat ik een fout maakte, maar ook wat ik fout deed en hoe ik het kon verbeteren. Die laatste twee punten zorgden er vaak voor dat het de volgende keer beter gingEn tot slot mag u best wel eens dat lezen wat al een tijdje voor uw neus staat, geen beste mosselbeurt van u ook al typeert u het als “snel”.
Mvrg.
We hebben de laatste draadjes van de heer Clown op IEX kunnen vinden: (...) Hopelijk doen we nog iets leerzaams op...
We hebben de laatste draadjes van de heer Clown op IEX kunnen vinden:
IEX.NL: van beleggers, voor beleggers -columns, realtime koersen, nieuws, forums,agenda en meer-. Beleggen aandelen, beurs, AEX
Hopelijk doen we nog iets leerzaams op...
Ter illustratie de meest recente O missie van het bruine ding al zal dat voor de grijze muisjes wel weer niet evident blijken te zijn.
S6.
En ik pakte het, vertaalde het en viel achterover van de herkenning...dat was stap 1..