Ilovepippin
Junior member
Geachte heer Clown,
Ik heb de vraag ook gesteld op Belegger.nl, maar aangezien u zich hier ook regelmatig bevindt neem ik de vrijheid (hopelijk niet hufterachtig....) om hier ook de vraag maar even te stellen:
Kunt u een klein tipje van de sluier lichten omtrent het kwalificeren en kwantificeren van een NR en PR? De voorwaarden die mevrouw Brown in haar boekje schetst lijken mij niet volledig en/of juist. Een gokje van mijn kant: u gebruikt de NR en PR o.a. in combinatie met EWP...?
Daarnaast stel ik dan gewoon nog maar een paar vragen:
1. Welk boek is het verstandigst om te bestuderen m.b.t. EWP? Is dat Frost/Prechter? Of kent u betere?
2. Vanuit welke hoek haalt u de kennis m.b.t. financiële astrologie/astronomie? Dit in verband met uw afkeurende reacties omtrent de namen Merriman en Schogt. Heeft u m.b.t. dit onderwerp ook een aanrader in de literatuur? Kent u in dit kader ook het werk van Bradley Cowan?
3. Gebruikt u ook technieken van Gann (SQ9, TTL, Fan´s etc.), Bollinger (Bands) , DeMark (trendlijnen, TC Combo, TD Sequential)?
Ik hoop dat u zo goed wilt zijn om te antwoorden en mij iets verder op weg kunt helpen?
Met vriendelijke groet,
Muy
EWP, ja Frost/Prechter is de beste.
De Delta theory (Delta Phenomenon) is m.i. de beste cyclische methode.
Verder werken fibonacci, en gewone trendlijnen heel goed.
Kijk op de volgende websites voor EWP Elliott Wave International: Expert Market Forecasting using the Elliott Wave Principle Forex Elliott Wave Analysis
EWP forum is the vinden op Forex News | Forex Trading News | Currency Trading News daar zitten goede traders. (analisten is hier geloof ik een vies woord).
Verder zou ik graag willen weten wat het TA systeem inhoud?
Ben iemand die zich graag verdiept in deze zaken. Zit ook by de 2%.
Dank u en succes!