Het technische beeld van de AEX is natuurlijk niet gewijzigd als u ernaar zit te gluren met een MACD bord voor de kop, dus gebruiken wij in de TA-tata school het wat genuanceerdere gereedschap om ook als de index niet met tien punten heen en weer schiet toch een paar centen te kunnen verdienen.
S6 en Fijn weekeinde.
Heer Clown,
Heeft bovenstaande betrekking op de plaatjes die ik heb gepost? Vind het soms lastig om te volgen wat u precies bedoelt .
GRS
DD
Edit
Mooi plaatje heer Clown, goed te zien dat deze verbeterde methodologie tot betere resultaten leidt.
Zoals u heeft kunnen zien zijn onderdelen van mijn kraswerk ook gebaseerd op die trending methode van hr Nikken. Al krassende kom je dan inderdaad tot de conclusie dat, als je betere resultaten wilt, je zelf condities moet toevoegen aan het geheel. Mijn ervaring is dat de standaard een te laat signaal geeft waardoor je het begin van de trend mist en je het risico loopt, dat als de trend niet sterk genoeg is, een entrysignaal te krijgen op of vlakbij de top (nogal lagging dus). Daarom zijn er de bruine technieken welke dit geheel in goede banen leiden, de techniek die de grootvader van Temmie hanteert is daarbij ook zeer behulpzaam.
Om de nadelen te elimineren/verminderen ben ik verder gaan krassen waarbij mijn focus lag op de bruine technieken en de kracht van een trend. Resultaat daarvan is de eerder geposte indicator. Hierbij 3 plaatjes van de grotere trend. Kijk je door dezelfde bril als de grootvader van Temmie dan zal je bij de plaatjes zeker wat opvallen.
Attachments
Last edited: