Piramides zijn voor mietjes
Cardwell heeft e.e.a. wel eens op een forum uiteengezet. Ik dacht dat dolfijn de link wel eens gegeven heeft. Staat op mn oude laptop en die doet het niet meer
Komt op hetzelfde neer als hetgeen je hier neerschrijft. Inderdaad beschuldigt Cardwell ook Hayden van weinig creativiteit. Hayden heb ik zelf niet, maar wellicht ooit wel, mocht Clown of iemand anders het een nuttig boek hebben gevonden.
Bij de buren zetten ze niet alleen willekeurig wat cijfertjes op een rij, ze halen zelfs waar nuttig koershistorie uit de grafiek. Over filters gesproken...
Gewoon maar blijven lezen dus.
Boriesch, pm/vraag dolfijn even over die link. Ik dacht dat hij het was en misschien vind je het leuk te lezen. Ik weet niet meer of Cardwell vaker op dat forum postte.
Mooie post DrawDown!
@Schiterraar; mooi dat je er nog steeds bent en nog mooier dat dat niet is waar je vandaan kwam. En reageer eens op je mail.
Groet,
Daan
In het kader van ‘niet geschoten = altijd mis’ heb ik eens een mail naar Andrew Cardwell jr gestuurd met een aantal specifieke vragen. Zijn antwoord was er één van dat hij wel vereerd was dat zijn werk werd aangehaald in het bekende boek, maar dat was dan ook het enige positieve dat hij over C Brown kon melden [...] Duidelijk is in ieder geval dat hij graag mensen werft voor zijn RSI-courses…
Aangezien ik wel nieuwsgierig ben geraakt naar de inhoud van de RSI-courses, ben ik na wat zoeken werk tegengekomen van John Hayden, een ‘former student’ van Cardwell. Ik lees wisselende recensies over dit boek en ben dan ook benieuwd of dit boek het ‘lezen waard is’. Cardwell laat weer weinig heel van hem, maar daar spreekt ook eigen belang…
Cardwell heeft e.e.a. wel eens op een forum uiteengezet. Ik dacht dat dolfijn de link wel eens gegeven heeft. Staat op mn oude laptop en die doet het niet meer
Komt op hetzelfde neer als hetgeen je hier neerschrijft. Inderdaad beschuldigt Cardwell ook Hayden van weinig creativiteit. Hayden heb ik zelf niet, maar wellicht ooit wel, mocht Clown of iemand anders het een nuttig boek hebben gevonden.
Bij de buren zetten ze niet alleen willekeurig wat cijfertjes op een rij, ze halen zelfs waar nuttig koershistorie uit de grafiek. Over filters gesproken...
Gewoon maar blijven lezen dus.
Boriesch, pm/vraag dolfijn even over die link. Ik dacht dat hij het was en misschien vind je het leuk te lezen. Ik weet niet meer of Cardwell vaker op dat forum postte.
Mooie post DrawDown!
@Schiterraar; mooi dat je er nog steeds bent en nog mooier dat dat niet is waar je vandaan kwam. En reageer eens op je mail.
Groet,
Daan